Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Josef Kobylka

21. 1. 2012 18:50
Lékaři jsou jenom lidé

Byl jsem loni hospitalizován na jednom interním oddělení. Kdybych měl celé oddělené posuzovat podle lékaře, který mě přijímal, tak by posudek byl pro ono oddělení velmi nepříznivý. Ovšem ostatní lékaři, se kterými jsem měl na onom oddělení co do činění, byli vynikající a můj první dojem zcela změnili. Pokud se týká dokumentace, tak tu je třeba velmi dobře ukládat a nejen tu od lékaře. Já mám doma uloženy nejen moje dokumenty, ale i dokumenty zesnulé manželky a rodičů. Pouze dokumenty dětí jsem jim předal, když se staly plnoletými. Jak s nimi nakládají nevím. Plně souhlasím s diskutující jarri66. Když jsem odcházel do důchodu a nechal si předem vypsat započítávané doby, chyběl mi jeden celý rok. Tehdy se mi moc hodil platový výměr právě z toho chybějícího roku, který mi pomohl dokázat, že jsem byl v té době zaměstnán.

2 0
možnosti
P

pěnice

21. 1. 2012 15:43
Při Vaší radě bych musela mít doma

vlastní velkou kartotéku a úřadovat . Když uvážím, že pravidelně navštěvuji diabetologa, nefrologa, zubní ordinaci a absolvuji kontroly po operaci štítné žlázy, pak bych byla zavalena papírama a ten přehled bych ztratila úplně. Mám radu pro Vás. Nebude lepší najít si lékaře, kterým budete důvěřovat.?

0 0
možnosti
JF

jarri66

21. 1. 2012 18:17
Re: Při Vaší radě bych musela mít doma

Milá paní. Doma máme minimálně 6 šanonů s doklady nejrůznějšího charakterů , počínaje rodnými listy, přes různé pojistky, poplatky až po vysvědčení a různé diplomy dětí. Pokud si zavedete systém nebudete zavalena papíry, ale v případě potřeby doložíte např. OSSZ že jsem před 15 lety pracovala u té a té firmy i když tato již neexistuje.

2 0
možnosti
FS

aroneček

21. 1. 2012 14:49
Hezká rada,ale ono pak zbude

z toho milého a přívětivého lékaře jenom nevrlý člověk a Vy budete v jeho očích otrapa,který otravuje a jeho postoj k Vám bude již v budoucnu negativní,A ta rada,odejít k jinému lékaři je taky dost problematická,oni si lékaři takové "poznatky" rychle předávají.

1 0
možnosti
L

Luanne

21. 1. 2012 17:06
Re: Hezká rada,ale ono pak zbude

Ale vy ako pacient máte právo byť "otrapa". Máte právo byť aj nevrlý, ak nie ste s prácou lekára spokojný.

2 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Lékař, odbornost chirurgie, fyzioterapie, hygiena a epidemiologie. Obchodně technický manažer zahraniční společnosti.