Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jarinka

28. 1. 2012 18:07
Moje důvěra v lékaře

a lékárníky je nepřímo úměrná s postupujícím komercionalismem ve zdravotnictví.

Neříkám, že doktoři nejsou dobří, když je vám zle, ale abych jim věřila, že mě vyléčí z chronických nemocí a věřila těm lékům, co by mi eventuálně chtěli předepsat, tak to ne. Dokud budu při smyslech, moc na mně nevydělají. Až budu stará a ležet někde na LDN, tak se na mně možná vyřádí.

0 0
možnosti
A

Alka1

28. 1. 2012 17:28
Krom zde zmíněného

chi po lékaři, aby mě nepovažoval jen za "kus" čili za body, nebo jinak vyjádřenou platbu od pojišťovny, aby respektoval můj názor na to, jak být léčen (je-li možnost různých způsobů léčby a v neposlední řadě i respekt k tomu, že léčen být prostě nechci... Jako pacient jsem zde viděn jako nesvéprávná biologická hmota sloužící k vydělávání peněz. Ano, ne vždy a ne všude...

1 0
možnosti
DH

bloghavranek

28. 1. 2012 20:17
Re: Krom zde zmíněného

Souhlasím s Vámi, mnohým lékařům skutečně chybí úcta k pacientům a chuť pracovat odpovědně. Proto Vám radím co po lékařích chtít, protože tento stát nemá zájem zajistit právní odpovědnost lékařů a tak jedinou cestou je důsledně se lékaře ptát, důsledně vyžadovat péči, když máme pochyby, je vhodné hledat konzultace jinde. Bohužel tato neúcta k lidem není jen na úrovni lékařů, ale stačí se podívat na práci advokátů, soudců, státních zástupců, politiků. A pak to pokračuje celým spektrem naší společnosti.

0 0
možnosti
P

pepeska

28. 1. 2012 17:17
ano

krome posledni casti o tech gynekolozkach s vami souhlasim naprosto ve vsem.osobne zastavam nazor,ze sice zena zene muze vice porozumnet,ale v praxi se deje naprosty opak-tedy hovorim pouze ze sve zkusenosti,mozna to bylo jen par spatnych nahod..toto by si meli lide vytisknout a hlidat..

0 0
možnosti
B

buta

28. 1. 2012 16:53
Čehůni žádné doktory nepotřebují

- ať táhnou, vyděrači - chtěli by základní plat kominíka a přitom studovali za naše prachy . A jsou nemožní, každý léčitel vás za 2 tisíce vyléčí líp a ženy doma porodí i bez doktorů - tak na co doktory- je to zbytečné povolání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Lékař, odbornost chirurgie, fyzioterapie, hygiena a epidemiologie. Obchodně technický manažer zahraniční společnosti.