Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AlesPresler

3. 2. 2012 4:08
Pane Daniele,

mám dojem, že zrovna tenhle typ textu na blog nepatří, ona i ta čtennost to naznačuje. Jen jsem se chtěl zeptat (text jsem nečetl, není proč), zda vám rodiče dali křestní jméno Havránek? Já se jmenuji Aleš, podepisuji se nejdřív jménem a pak příjmením, tak to dělá většina lidí. Jakmile se mi někdo představí třeba jako Novák Josef, je mi z něj nějak divně. Ale to je vlastně váš problém, ne můj...

0 0
možnosti

bloghavranek

10. 3. 2012 14:50
Re: Pane Daniele,

Vážený pane Aleši Preslere, bohužel jsem neměl dostatečný počet důkátů, abych mohl reagovat. Abych pravdu řekl, mám pocit, že máte celou řadu problémů sám se sebou. Co se týče čtenosti, kdybych chtěl vysokou čtennost článků a vysokou karmu, tak bych psal líbivé články pro masy lidí. Smyslem mých článků je poskytnout těm, kteří mají mozek, určité informace, které jim mohou pomoci, bez ohledu na to, zdali se to většině bude líbit, či ne. Jestliže máte potřebu reagovat na článek, který nečtete, pak jste se myslím jasně zařadil tam, kam patříte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Lékař, odbornost chirurgie, fyzioterapie, hygiena a epidemiologie. Obchodně technický manažer zahraniční společnosti.