Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filozofie zdraví a nemoci není u nás vypracována. Konstatování: mohou si za to sami - mnohým může připadat jako brutální. Pokusme se to otočit.

Kdo má zodpovědnost za moje zdraví - lékař, Bůh, bacil, náhoda? Já mám za to, že každý musíme převzít přímou zodpovědnost za své zdraví. Potom zmíněná věta vyzní jinak.

Všechny nemoci začínají v psyché. Jen je nutno říci, že psyché je jak vědomí, tak nevědomí. Reálnou pomoc při boji s těžkým onemocněním poskytuje jen terapie, která účinně zasahuje do nevědomí, případně traumaterapie.

0 0
možnosti
PC

MOHOU SI ZA TO SAMI  ???? Malé děti? Matka čtyř dětí, která nikdy nepila, nekouřila a zemřela ve 40 na rakovinu vaječníků? Jiná přítelkyně, rovněž abstinentka nekuřačka, onemocnivší rakovinou prsu ... to si děláte srandu ????????????

3 2
možnosti
PJ

Spouštěče nejsou jen pití a kouření, často jima bejvá psychika, tedy duševní stavy a postoje danýho člověka, jak proplouvá životem, jak se vypořádává s nástrahama a problémama, jestli má sklon k hypochondrii, taky v článku zmíněná strava atd. atd.

To, že někdo nepije a nekouří vůbec nic neznamená, stačí že bude pojídat nezdravý šmejdy a může si na raka zadělat taky. Jenže spousta lidí v tomhle nemá na výběr, pokud maj málo placenou práci nebo vůbec žádnou, těžko si můžou dopřát kvalitní potraviny.

4 2
možnosti
PJ

Nejprve k formě: když jsem poprvý narazil na "problémemje", pomyslel jsem si překlep. Jenže ono se to vyskytuje ještě několikrát. Hmmm, asi nový slovo.

A teď k obsahu: jedním slovem - skvělý. Dost dobře popsáno i pro lidi bez doktorskýho vzdělání (mám je takový obecný přehled o biologii a anatomii ještě ze školy a pak ze sledování seriálů z lékařského prostředí).

Zastavím se ale nad tím, proč není zmíněna metoda dr. Fortýna - podvazování nádorů neboli devitalizace. Podle mě to byl geniální nápad, který i fungoval. Jenže si k tomu neodpustím trochu konspirační teorie: ono se asi doktorsko-fakmakologicko-pojišťovnický lobby vůbec nehodil fakt, že rakovina by byla velmi snadno léčitelná, že by rapidně ubylo obětí a že by spousta lidí tuhle nemoc překonalo. A tak došlo k záměrnýmu zkompromitování dr. Fortýna a jeho týmu a jejich metody, že se s ní už nikdo dál nezabýval a upadla v zapomnění. Podle mě to "mocipáni" pořádně pohnojili, mohli jsme být světoví. Kontaktní čočky už nestačí.

2 1
možnosti
DH

Omlouvám se za překlep, to především. Za druhé, doporučuji pouze metody, které jsou funkční, a které mám vyzkoušené. S metodou Dr. Foltýna mám sice osobní zkušenost, ale není pozitivní. Po revoluci se dělaly operace na veterinárních klinikách na psech a kočkách s nádory, kde se těchto operací účastnili chirurgové s klinik, neboť mají větší zkušenosti s těmito operacemi, kdy se nádory ponechávaly, ale podvazovaly se cévy. Efekt nebyl dobrý. V dnešní době cca 3 roky probíhá na VN Praha na gynekologii léčba benigních nádorů dělohy, myomů tak, že se ponechávají v děloze a podvazují se k nim vedoucí cévy. Pokud jsou moje informace přesné, tak to nefunguje. Takže jsem spíše zastáncem operačního odstranění nádoru, než jeho ponechání. Jenom drobná poznámka na závěr. Nádory produkují látky, které přímo stimulují novotvorbu cév. Takže i když cévy podvážete, což není vždy jednoduché, tak si nádor rychle vytvoří cévy nové.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Lékař, odbornost chirurgie, fyzioterapie, hygiena a epidemiologie. Obchodně technický manažer zahraniční společnosti.